Re: [CH] Great Quotation from "Canterbury Tales"

John Fentner (johnfentner@home.net)
Thu, 08 Oct 1998 16:23:45 -0400

Cameron Begg wrote:

> Hi C-H's,
> Randy quoted Chaucer:
>
> "Woe to the cook whose sauce has no sting"
>
> Close. It comes from the prologue to the "Canterbury Tales":
>
>       A Frankeleyn was in his compaignye;
>      Whit was his berd as is a dayesye.
>      Of his complexioun he was sangwyn.
>      Wel loved he by the morwe a sope in wyn,
>      To lyven in delit was evere his wone;  [My kinda guy! -CB]

(littlea snoop)

You left out the best one:

Wel loved he garleek, oynons, and eek lekes,
And for to drynken strong wyn, reed as blood;
Thanne wolde he speke and crie as he were wood.
And whan that he wel dronken hadde the wyn,
Thanne wolde he speke no word but latyn.

JB
A thousand years of knuckle draggers can't be wrong
--
John Benz Fentner, Jr.